Cupcake STHLM

Ja, som jag lovade skulle jag publicera bilder på Andreas samt cupcakes, men bild på andreas får vänta på nästa inlägg! För nu ska jag visa några bilder från cupcake STHLM - bara cupcake's i detta inlägg, mer cupcakes kommer senare idag. Det varmånga bilder att jag inte orkade redigera fler just nu. Är sjuk you know.. and that's not funny.

dom utan formar, det är mini'sar och dom med formar är stora. Och vill ni veta smaker eller liknande, så kommentera eller mejla mig på [email protected] så berättar jag! :)


















Kommentarer
Postat av: Jenny (syster)

Mmmmm...så gott det ser ut...Nu rumlar det i magen juh =( och jag som inte får äta sånt på ett tag =S

Hoppas att du snart mår bättre... krya på dig syster <3

2011-01-26 @ 12:15:40
Postat av: Mamma

Andreas blev jättefin!

Cupcakes Mmmmm det vattnas i munnen på mej.

Alla ser sååå goda ut. kommer bli svårt att välja vilka jag vill smaka sen :)

Kram

2011-01-26 @ 13:16:55
Postat av: Elin

Mums, ser helt sjukt gott ut!

2011-03-09 @ 19:09:02
URL: http://rearranged.blogg.se/
Postat av: Christoffer!

Haha på den översta bilden ser det ju ut som nån tagit en tugga av marshmalowsen eller vad det nu är ^^

2011-03-09 @ 19:34:49
URL: http://fivedifferentnachos.blogg.se/
Postat av: Maria

Nu vart man sugen på att baka, men har inte så mkt ingredienser hemma :(

2011-03-16 @ 14:47:23
URL: http://leptir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0