Ett minnesinlägg för mormor.. <3

Den 14 januari 2005 försvann du ur våra liv. Allt blev annorlunda efter det. Det blev mycket tårar och ledsna miner ett bra tag efter. Nu efter 6år är många glada, fler barn har födds som du inte hann få träffa, djur har försvunnit ur våra liv även kommit in. Släktingar och vänner har dött och vi har även fått nya vänner och nya möjligheter. Jag önskar verkligen du hade fått uppleva allt detta.. iallafall allt positivt som nya bebisar.. djur å ja att vi vuxit upp!
Jag har fått så många nya möjligheter precis som flera andra. Jag önskar att du fortfarande levde. Alla saknar dig, speciellt jag. Du var en underbar människa och jag kommer ALDRIG någonsin glömma dig. Du var speciell.. jag kommer ihåg alla speciella stunder.. alla roliga tillfällen.. det finns fler som berör mig mycket.. teatern på folketshus, när vi sydde kuddar till mamma och pappa på alla hjärtans dag.

Det finns så mycket jag kan skriva om dig mormor.. Jag vet att du sitter där uppe och tittar ner på oss och stöttar oss.  Jag ÄLSKAR dig Elsie Harriet Maria Andersson Person Thomasson Nordholm.




Henrik Åberg - Du är alltid en del utav mig

Jag tillägnar denna låt till Dig Mormor.. Jag saknar dig!



Gammal bild på Mig och Mormor.



Kommentarer
Postat av: Linda(:

sv: haha jo kanske de:)

ja beklagar de där föresten :/

2011-01-08 @ 18:45:56
URL: http://lindamalmis.blogg.se/
Postat av: Malin

Sjukt gulligt skrivet man fattar precis vad du menar :)

2011-01-08 @ 21:43:15
Postat av: Sofie (kusin)

Grät igenom hela inlägget! Det går inte en enda dag utan att jag saknar henne!

2011-01-08 @ 23:37:03
Postat av: Big Sis

Vackra ord baby sis.. <3

Underbar sång.. <3

2011-01-10 @ 12:54:21
Postat av: Anonym

Jätte fint skrivet syster. Kunde verkligen inte hålla tillbaka tårarna saknar henne så mycket fortfarande och Det är synd att våra nykomlingar efter mormor försvann aldrig han träffa henne. Mormor är/var helt klart bäst och kommer alltid att ha en speciell plats i våra hjärtan. kramar <3

2011-01-12 @ 00:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0