boring !

Snodde listan av Linn för jag har mega boring! 

1. är du beredd? Självklart (;
2. okej då börjar vi! okej *-*
3. vad heter du? Jessica Helen Louise Widh
4. hur gammal är du? 17år 8 månader och 17 dagar, i think.
5. hår färg? Just nu är jag mörk brun med stor blond utväxt.
6. lång / kort ? Kort
7. skostorlek? 37-39 beroende på skorna.
8. använder du bh? Ja :P
9. hur många syskon har du? ett hel syskon och 3 halv syskon.
10. vad har du för färg på dina underkläder? just nu? öh rosa/svart bh, rosa trosor och grå strumpor :P
11. är du kille? Självklart!
12. är du tjej? japp (:
13. runkar du ofta? varje dag, morgon-lunch-middag-kväll. <--- Låter det stå som linn skrev! (A)
14. vad är ditt mobilnummer? De du :>
15. skulle du kunna starta ett förhållande nu? Jag är i ett redan <3
16. är du intresserad av nån tjej/kille? självklart.  Min pojkvän antagligen!
17. hur många har du kramat? 10000000000 :)
18. hur många har du pussat? jadu.
19. vilken färg är det på ditt hus? öh tegelstenfärgat?
20. har du ett stort rum? Nö :c
21. kan dina föräldrar lita på dig? Självklart.
22. har du glasögon ? Nej
23. har du bra självförtroende ? Nope
24. har du blivit sviken nån gång? många gånger.
25. hur är ditt humör just nu? Vet ej.
26. har du testat på knark? Nej! fy!
27. tycker du om jordgubbar? mumma <3
28. har du druckit dig full nån gång? Nöpe
29. har du testa snusa? blä
30. har du rökt rökt någon gång? nej faktiskt inte !
31. har du några syskon? Har jag inte redan svarat på den frågan?
32. vad har du för mobil? Experia mini.
34. tycker du om att sola? jaa :) - fast bara i riktig sol! inte solarium
35. gillar du grillat? JAG VILL GRILLA!!!!!!!!!!!!!  
36. går du på någon sport?  inte längre. har gått på ridskola, fotboll, judo osv.
37. spelar du nå instrument? Nope. 
38. favorit film? har många
39. hur mår du? seeeeg
40. vad skulle du offra allt för? Min älskling bland annat<3
41. lunarstorm eller bilddagboken? Blogg.se ? :)
42. vad har du gjort idag? skola typ.
43. är du snygg? nö :c
44. vad är det bästa me dig? vet inte.
45. vad är det sämsta me dig? allt
46. kan du cykla utan händer? ja X)
47. har du moppe? nä:p
48. har du körkort? inte än :<
50. har du magrutor xD nej?
51. vart bor du ? hooome
52. trivs du där? sådär
53. favoritstad? Sthlm <3
54. hip hip hora eller fjorton suger? bara sett hip hip hora så :P 
55. är du bisexuell? liiiiiiite maybe
56. vad tycker du om bögar? gölliga! :3
57. ska din tjej/kille helst va lång eller kort? min kille Är och SKA vara lång <3
58. vad tycker du om fotbolls-vm? kollar inte på fotboll
59. vilket lag i allsvenskan håller du på? bumbibjörnarna.
60. om du fick välja vart du skulle bo vad skulle du välja? med andreas typ sthlm i guess.<3
62. dricker du? Juice x)
63. har du tröttnat på frågorna? liiite typ mycket. *-*
64. bra då fortsätter vi blablablablal
65. har du egen dator? jao
66. egen tv? inte än
67. har du dvd? ja
68. har du boxer? pappa å mamma har :>
69. har du stor säng ? ja hela 80 säng! X) får snart 105 (Y) (meter asså! xD) (A)
70. har du stort rum? Känns som ja redan svarat på de?
71. hur många kuddar sover du med? Tvåå
72. har du bra kontakt med dina föräldrar Ja <3
73. sova ensam eller med någon? Meeed<3
74. vem sov du senast med? Min vooovve <3
75. när la du dig inatt? runt 00.00
76. när vakna du imorse? runt 5 i halv 8
77. vad heter du på msn? dah
78. vet du någon som äger en blogg? japp. Thomas
79. vad har du för mobil nummer? MEN JAG HAR REDAN SVARAT PÅ DE >_<!
80. vem hade du senaste msn konversationen med? Thomas

Kommentarer
Postat av: Jenny (syster)

Jag har några ändringar på några av dina svar!



Är du snygg?...Ditt svar ska vara.... JA!!

Vad är det bästa med dig?...Ditt svar ska vara...Väldigt omtänksam,snäll helt underbar =)

Vad är det sämsta med dig dig?....Ditt svar ska vara... Ööööö inget <3



Du ska inte vara så kritisk mot dig själv du är en Underbar människa och många skulle nog göra allt för att se ut som du och kunna vara som du. Jag tillexempel och jag är JÄTTE STOLT över att ha dig som syster =) Love you <3

2011-03-20 @ 22:40:51
Postat av: ♥ drömmar, fotografi och vardag

Svar: Jag skriver hit eftersom det är mer DIN blogg. ♥

- Åh, tack ska du ha sötnos!



Jaaa, det har gått alldeles för lång tid sedan senast. ): Jo, det är finfint med mig, hur är det själv? :*

2011-07-25 @ 15:35:38
URL: http://fingerborg.blogg.se/
Postat av: ♥ hobbyfotograf, Linn Westin

Svar: Härligt att det är bra med dig! Åh, underbart, är så glad för din skull ♥

- Jag addar din msn nu på en gång :'> /KRAM :*

2011-08-09 @ 00:43:35
URL: http://fingerborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0