Fotaaaaa

Jag ska snart dra bort till fröviskolans stora idrottshall och vänta på Malin (: Hon slutar 15.30 :> Ska va me henne ett tag idag ;> blir troligen mycket fotande ute ;D iaf påvägen dit å hem :)  Så om inte allt för länge så kommer de myycket bilder på bloggen, har ju även bilder på lenas vovvar oxå :)

-Sen ikväll blir det nog att fortsätta med thomas å min blogg :d


Nej nu ska jag börja ta på mig ytterkläder och dra iväg! Vi hööööres :) `v´  - bjuder på en ny bild på mig själv ;) var ju tvungen att ta ett självporträtt till headern ja ska ha på min å thomas blogg :>




Kommentarer
Postat av: Jenny (syster)

Vilket fint kort på dig =) <3

2011-03-14 @ 19:06:24
Postat av: Mamma

Jättesnyggt! Men vem höll i kameran när du stod modell?

2011-03-15 @ 11:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0