it's time to say...

i will not update this blog so much anymore. because....


Snart kommer jag och Thomas dra igång FAWI igen ! :D håller på med ny bloggdesign dit och allt :> (inte just nu) :> känns typ ganska skönt. Eftersom Fawi förhoppningsvis kommer bli min och Thomas framtid:)

Vi har tänkt att börja med en blogg, när den är klar och sådär och igång kommer jag försöka få kodningen på våran vanliga hemsida att fungera så vi kan få upp den på internet där DU kan boka oss som fotografer. Mycket mer information och priser kommer komma på den hemsidan när den är klar.

Men orkar du inte vänta till dess, så kanske du orkar vänta max en vecka då fawi bloggen är klar så kan jag och thomas ha som lite förhands grejor där du kan boka oss och så vidare.

kan berätta redan nu vad ni kommer kunna boka oss till. 
Ni kommer kunna boka oss till;  Bröllop, dop, porträtt- djur- barn- modell och natur fotografering. Eventuellt något mer.

Men mer avslöjar jag inte!

Nu börjar jag min lektion igen och ska hålla på lite i flash, om de inte krashar igen vill säga.


Haaade!  - har inga bilder på denna dator tyvärr -

Kommentarer
Postat av: Thomas Falk

Fawi måste dra igång så fort som möjligt! :)

2011-03-15 @ 12:35:11
URL: http://underfalkensvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0