My one and only<3

den 17 oktober 2009 blev vi ett par, ett par jag hoppats på och fortfarande hoppas på, ska hålla för all framtid, jag älskar dig och jag kommer aldrig någonsin lämna dig. Du är min dröm kille, min framtida dröm sambo, framtida dröm make, framtida dröm förälder. Du är min dröm och utan dig är jag ingenting. Utan dig orkar jag inte mycket, du finns där för mig, alltid, du stöttar mig, lämnar mig aldrig helt ensam, är rädd om mig, tar hand om mig när jag är sjuk. Du är världens bästa kille och jag älskar dig för den du är till mig. Jag hoppas du förstår det.

Andreas Hoffman Komorowski, du är mitt allt, min dröm prins
Love is in
the air.♥
♥ Jag Älskar Dig!



Kommentarer
Postat av: Lena

MEN, SÅ PLUTTINUTTIGT!!!!! =DD

Ungdomens kärlek!! =DD

Ta hand om den!

Kramar

2011-03-15 @ 08:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0