Omg!

Jösses vad jag är sämst på att uppdatera! skärpning på mig! Men jag behöver er hjälp oxå, jag vet lixom inte vad jag ska skriva, fota osv. så ge mig tips om vad ni vill se!

Har ju haft praktik 5 veckor på Cupcake STHLM, dock mycket sjuk, åkt in på akuten å lite dittan å dattan. bodde hos andreas + 1 vecka extra då jag hade sportlov.
Kom hem, med andreas då han hade sportlov efter mig. så var med honom i 7 underbara veckor. Har fotat lite, fått en ny dator, ritplatta osv. :>

Nej nu tänkte jag visa lite bilder från när ja å damion å andreas var ute! :)


Kommentarer
Postat av: Jenny (syster)

Du måste komma och fota mina barn åt mig du är sååå jäkla duktig =)

2011-03-11 @ 21:46:51
Postat av: Göran Widh

Jättefina bilder

2011-03-15 @ 11:49:42
Postat av: Mamma

Undrar om Damion ska bli modell, :) Han har inte svårt för att posera, Så naturlig och tycker det är så skoj :) Men så är det ju en omtyckt och duktig fotograf också :) Viktigt att få objekten att slappna av och ha kul och det har du lyckats med här det syns. Ingen störande bakgrund heller. Jättebra helt enkelt :))

2011-03-15 @ 12:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0