Dåligt uppdaterat

Som rubriken lyder, och är hemskt ledsen för det! Men har inte riktigt haft den 'möjligheten' att fota senaste veckan, har fotat lite men har vart så kallt ute att jag inte vill riskera min kamera. Men har tagit lite bilder då och då.

Här kommer en liten 'vad jag har gjort senaste veckan' uppdatering;
I söndags när jag kom till Stockholm köpte jag ju såklart mitt nya objektiv sigma 70-300mm och ett 16gb minnes kort. I måndags sov vi läänge och på kvällen åkte vi in till stan och gick på Bio, vi såg Harry potter ofc. <3

hmm.. tisdagen gjorde vi inte så jätte mycket, mest slappar dag typ. I onsdags var vi i Farsta och jag skulle köpt
ny halsduk, mössa och vantar, men hittade inga så köpte hörlurar(skullcandy - blå för 500kr) och ett nytt lins skydd till mitt original objektiv då mitt tillhörande lins skydd va dåligt.

hmm.. vad gjorde vi i torsdags?.. Jo jag vaknade upp runt 9 med världens värk i magen och kunde knappt röra mig och ville halvt bara dö ! Somnade om och vaknade runt 12 någon gång, gick upp efter ett tag och åt frukost innan man far iväg till Robin där även Anton och Molle fanns sen även Sebbe kom sen. Vi var väl där ett tag, fick även se Anton Hjula! har till och med bild bevis! Gick sedan till centrum en sväng sen begav vi oss till Robin igen. Väl hemma hos Andreas slappade vi mest, tittade på älskade Eclipse<3
Och nuuuu ska jag snart sova:) Men innan det kommer det ett inlägg med lite bilder från när vi var i stan och var på bio! :) Även lite från när vi va till Robin.

Kommentarer
Postat av: jenny (syster )

Jätte mysiga bilder syrran =) Jag hoppas att du har det trevligt och att du får en underbar kväll. Gott nytt år gumman. ser fram i mot att se dom andra bilderna från ny år sen =)

2010-12-31 @ 11:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0