Jul, jul, strålande jul....

Nu är det snart Julafton! Och det betyder att min älskling fyller 18 och så blir det ju såklart julmat, kalle anka och pakeet :D Och såklart, gemenskap med släktingar! 

Ska snart sova för natten, då man ska upp runt 10 och gå ner till Farmor ca 11.00 och sedan åka till örebro med farmor, Tina och Josse! :)

Förresten så har jag inte kunnat vara ute och fota på några dagar nu när det har vart så jädrans kallt! Men förhoppningsvis kanske ja kan fota lite imorgon eller senare idag.

ja vad kan man säga !? Jag redigerade ihop en lite julig bild, lite snabbt. Enkel och inte sådär super fin, men den duger! :)

Godnatt!:)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jättefin bild, tycker Pappa och jag häftigt med lite effekter!

2010-12-26 @ 14:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0