Rudolf med röda mulen....

....hette en helt vanlig ren som blivit kall om mulen, därav kom dess röda sken.
Rudolf fick alltid höra; ”Se, han har sitt dimmljus på”, att han blev led på detta,
det är sånt man kan förstå.

Men en mörk julaftonskväll, Tomtefar han sa: ”Vill du inte Rudolf säg, med din mule lysa mig.”
Allt se’n den da’n den renen, tomtens egen släde drar. Rudolf med röda mulen lyser väg för tomtefar.

happhapp! Idag har man vart iväg och köpt lite julklappar med Tina, Farmor och Josse.
När jag väl kom hem till mig igen efter att ha vart hos farmor och hjälpt till att packa upp och så vidare,
så sa mamma att jag kan få den äran att lägga ut resten av julklapparna.. då tänkte jag för mig själv att
då är det väl inte så många att lägga ut, men jodå! det var mer än DUBBELT så mycket mer och det låg säkert redan runt 30-35 julklappar under granen!  och ändå är det inte alla.. farmor har sina hos sig som Tina tar med imorgon och Jenny  kommer imorgon med fler. (!)

På bilderna ser ni hur mycket det är, SJUKT mycket mer än förra året kan jag lugnt säga. Jisses.  Men ändå så syns inte alla julklappar på bilderna, det är lite synd, annars hade man sett att det var massvis.
och vem är det som ska läsa på julklapparna imorgon? Jo självklart så är det JAG! D: Kommer ta år att läsa alla haha. Och Johnny ska få dela ut dom!

JAG BER OM URSÄKT FÖR DEN DÅLIGA KVALITÉN PÅ BILDERNA, KAMERAN VILLE INTE SOM JAG VILLE!








Kommentarer
Postat av: Göran Widh

Snygga bilder på granen och julklappar

2010-12-23 @ 22:35:44
Postat av: elin

jag ska vara hemma med familjen och äta och så :D

vad tror att du kommer få i julklapp då? :D

2010-12-24 @ 00:03:49
URL: http://elinsofieulander.blogg.se/
Postat av: Thomas Falk

Så julklapparna är till mig? ohh tack ska du ha! :D



FAWI FOTO AB! :D

2010-12-24 @ 00:09:41
URL: http://falkfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0